Witaj

Oglądasz forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Będąc niezarejestrowanym, nie możesz wypowiadać się w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji, co umożliwi Ci pisanie postów, zakładanie wątków, zamieszczanie zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Szukaj na forum:
Obecnie rozmawiamy o:
Ciekawe wątki

Filmy tylko dla kobiet

przedwczoraj o 17:56

Jak zrobić lampion??

11.04 o 14:32

Stara "miłość" nie rdzewieje?

przedwczoraj o 1:31

Aktywne użytkowniczki
Inspiracje
Konkurs Ziaja - Idealna sylwetka
Odpowiedz
1 2 3 4 5 -->
Status: zweryfikowana
Posty: 42
Ostrzeżenia: 1/5

Dziewczyny brałam i jedne idrugie tabletki w sumie ponad rok i oto są skutki uboczne:
-zakrzepica-mam pełno pajączków na nogach!!!!
-utyłam ponad 7 kilo
-mam mega cellulit
-brak ochoty na sex mimo, że stosowałam asekurellę

Naprawdę na początku było dobrze, tak po roku mój organizm jest zdewastowany
NIE POLECAM!!!!

0 Odpowiedz Cytuj
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

intymność.