Szukaj na forum:
Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Konkurs kobiety z obrazów
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki
Załóż konto
Odpowiedz
1
Status: zweryfikowana
Posty: 420
Ostrzeżenia: 1/5

tabletki antykoncepcyjne daylette

19 gru 2013 - 14:06:36

hej dziewczyny, mam jeden problem, mianowicie zapomnialam ostatnio pod rząd 2 tabletek. byla to tabletka z dnia 17 i 18. w ulotce napisane jest zeby w takim przypadku skonsultowac sie z lekarzem. niestety nie mam dzis takiej mozliwosci a chcialabym postapic jak nabardziej prawidlowo w tej sytuacji.. zdaje sobie sprawe ze ochrona i tak juz jest zaburzona wiec warto uzywac innej formy zabezpieczenia. natomiast interesuje mnie co teraz zrobic zeby dokonczyc ten blister i zaczac nowy ktory wiadomo bedzie juz spelnial swoje funkcje. mam wziac 2 spoznione tabletki a wieczorem tą dzisiejszą i normalnie kontynuuowac dalej? czy lepiej udac sie do lekarza?

ps tabletki daylette maja 24 tabletki 'czynne' i 4 placebo, nie ma zadnej przerwy.

z gory dzieki za pomoc, moze ktos byl w takiej sytuacji i wie co zrobic.:)

0 Odpowiedz Cytuj
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Czy mozna tak?tabletki anty