Szukaj na forum:
Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki
Załóż konto
Odpowiedz
1 2 3 4 -->
Status: zweryfikowana
Posty: 309
Ostrzeżenia: 2/5

Czerwone suche plamy na twarzy AZS?

19 kwi 2012 - 19:44:28

Dziewuszki mam problem. Mam skórę suchą,nadwrażliwą i wydaję mi się,że również atopową. Jestem alergikiem, ale nigdy moja skóra nie reagowała czerwonymi suchymi plaskami tak jak teraz. Byłam u dermatologa, po raz kolejny nie powiedział mi nic na ten temat,zapisał maść na sterydach i do widzenia. Nie chce niszczyć skóry maścią ze sterydami (stosowałam triderm i diprogenta), ale jak przestaję jej używać na twarzy pojawiają mi się wysyp tak jak na fotce;/ Skóra jest szorstka,sucha mimo,że używam kremy nawilżające Cetaphil i na podrażnienia Avene Cicalfate. Wiecie jak pozbyć się tego draństwa raz na zawsze? Marzę o gładkiej skórze bez przebarwień,pryszczy taką jaką miałam jeszcze w zeszłym roku :( Dodam jeszcze,że te plamy delikatnie pieką. W poniedziałek ide kolejny raz do dermatologa;p
DODAŁAM NOWE WYRAŻNIEJSZE ZDJĘCIA. BUZIA SIĘ ŚWIECI,BO JEST POSMAROWANA KREMEM.Zauważyłam,że po posmarowaniu i zostawieniu na jakiś czas kremu Avene Cicalfate (jest to krem regenujący na podrażnienia) plamy trochę bledną, więc chociaż coś mi zaczyna pomagać;)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-04-20 10:22 przez wioolqa.



0 Odpowiedz Cytuj
Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

Wstydliwy problem ;/