Witaj

Oglądasz forum jako Gość, co nie daje Ci pełnego dostępu do wszystkich opcji i możliwości forum.

Będąc niezarejestrowanym, nie możesz wypowiadać się w dyskusjach. Gorąco zachęcamy do darmowej rejestracji, co umożliwi Ci pisanie postów, zakładanie wątków, zamieszczanie zdjęć oraz dostęp do wielu innych udogodnień.

Szukaj na forum:
Obecnie rozmawiamy o:
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki
Inspiracje
Konkurs Ziaja - Idealna sylwetka
Odpowiedz
1 2 -->
Status: zweryfikowana
Moderator
Posty: 7.498

Problem z wymianą towaru w sklepie.

05 paź 2011 - 18:18:31

Hej dziewczęta. Mam z chłopakiem mały problem przy wymianie towaru w sklepie, sprawa wygląda następująco:

Mój TŻ postanowił mi zrobić prezent i kupić wymarzone niebieskie Conversy, normalnie w sklepie. Przyszedł do sklepu (29.09) po czym okazało się że nie ma granatowych w moim rozmiarze więc sprzedawca poinformował go o tym że we wtorek (04.10) będą mieli dostawę i wtedy na pewno przyjdą niebieskie w rozm 39, mój chłopak chcąc dać mi prezent urodzinowy w piątek zapytał sprzedawcy czy jeżeli kupi czarne to czy we wtorek jak przyjdą granatowe będzie mógł je wymienić, sprzedawca powiedział że bez problemu, że w ciągu 7 dni może je wymienić i nawet zapisał w kajeciku pod ladą że granatowe 39 na jego nazwisko są zamówione. Więc mój chłopak dzwoni wczoraj do nich i pyta czy można przyjechać wymienić trampki i okazało się że granatowe nie przyszły w moim rozmiarze! I w tej sytuacji sprzedawca odmawia wymiany towaru mimo że prędzej ustaliliśmy że będzie możliwość wymiany, czy mam prawo domagać się wymiany na granatowe przy następnej dostawie towaru, po upływie 7 dni? Jeżeli sprzedawca by nas nie zapewnił o tym że będziemy mogli wymienić to po prostu byśmy tam nie kupili tylko poszukali w innym sklepie.

0 Odpowiedz Cytuj
Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

wesele kiedy się płaci w restauracji