Szukaj na forum:
Obecnie rozmawiamy o:

samotna

dzisiaj o 1:28

kto płaci

dzisiaj o 1:06

rzucil mnie

dzisiaj o 0:44

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki
Załóż konto
Odpowiedz
1 2 3 4 5 6 7 -->

Witajcie, opiszę swoją sytuację, bo moje kolezanki nie bardzo potrafią mnie zrozumiec, a ja potrzebuję obiektywnej opinii, mam fajnego faceta, strasznie mnie kręci, a juz dwa lata jestesmy razem, kochamy sie raz na dwa tygodnie, badz raz w tygodniu, z tym, ze ja jestem prawie zawsze osoba inicjujaca zbllizenie, jak sie poznalismy byl strasznie napalony, on inicjowal, fakt, ze nasz pierwszy raz byl klapa, bo wyladowalam w szpitalu, ale nie chce dokladnie opisywac, moze ma uraz od tego momentu, bo nie moglam sie kochac 2 miesiace? A jemu tego brakowalo, a teraz on stracil chec? Przeglądalam inne watki o tym, ze facet nie chce, ale az tak zle u mnie nie jest, bo kochamy się i jest super, tylko,ze ja potrzebuje tego wiecej niz on, ja mowie 2 razy w tygodniu on mowi raz, dziwne nie? Dodam, ze mieszkam sama i mamy pelna swobodę, wiec moze wpadac kiedy chce, hmm zdrada nie wchodzi w grę, bo jest czuły, robi mi masaże i bardzo często mnie przytula. Co zrobic, zeby chcial czesciej? (pomysly mi sie wyczerpaly, bo staralam sie urozmaicac itp) Czy moze ja za duzo wymagam? Jak to jest u Was, jak czesto sie kochacie?

0 Odpowiedz Cytuj
Wątek został zarchiwizowany. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub chcesz dodać swój komentarz, załóż nowy wątek:

Dodaj nowy wątek

następna dyskusja:

nasze samopoczucie te dni :)